الصفحة الرئيسية » الأخبار » ܒܲܪܩܝܼܬܵܐ ܕܬܲܗܢܝܼܬܵܐ ܩܵܐ ܡܵܘܬܒܼܵܐ ܐܘܼܡܬܵܢܵܝܵܐ ܐܵܬܘܪܵܝܵܐ ـ ܐܝܼܠܢܘܿܝ / ܐܲܡܹܝܪܟܵܐ

ܒܲܪܩܝܼܬܵܐ ܕܬܲܗܢܝܼܬܵܐ ܩܵܐ ܡܵܘܬܒܼܵܐ ܐܘܼܡܬܵܢܵܝܵܐ ܐܵܬܘܪܵܝܵܐ ـ ܐܝܼܠܢܘܿܝ / ܐܲܡܹܝܪܟܵܐ

ܒܲܪܩܝܼܬܵܐ ܕܬܲܗܢܝܼܬܵܐ ܩܵܐ ܡܵܘܬܒܼܵܐ ܐܘܼܡܬܵܢܵܝܵܐ ܐܵܬܘܪܵܝܵܐ ـ ܐܝܼܠܢܘܿܝ / ܐܲܡܹܝܪܟܵܐ

ܠܡܝܲܩܪ̈ܵܬܵܐ ܘܡܝܲܩܪܹ̈ܐ ܓܵܘ ܡܵܘܬܒܼܵܐ ܐܘܼܡܬܵܢܵܝܵܐ ܐܵܬܘܿܪܵܝܵܐ ـ ܐܝܼܠܢܘܿܝ / ܐܲܡܹܝܪܟܵܐ

ܫܠܵܡܵܐ ܐܘܡܬܵܢܝܵܐ..

ܒܦܘܼܪܣܵܐ ܕܚܬܲܡܬܵܐ ܕܠܘܼܡܵܕܘܿܟ̣ܘܢ ܕܘܼܪܬܵܢܝܵܐ ܓܵܘܵܢܝܵܐ.. ܡܲܩܪܘܿܒܹܐ ܝ̄ܘܸܚ ܐܸܠܘܿܟ̣ܘܿܢ ܬܲܗܢ̈ܝܬܵܐ ܘܒܲܪ̈ܟ̣ܝܵܬܵܐ ܠܡܢܵܬܝܬܵܐ ܕܥܲܡܠܵܐ ܕܐܵܗܵܐ ܠܘܼܡܵܕܵܐ ܘܐܲܝܟ̣ ܡܲܫܪܝܼܬܵܐ ܐ̄ܚܹܪܬܵܐ ܠܡܹܐܙܲܠܬܵܐ ܐ̄ܪܝܼܟ̣ܬܵܐ ܡܼܢ ܥܲܡܠܵܐ ܐܘܼܡܬܵܢܵܝܐ ܡܚܲܦܛܵܢܵܐ ܠܬܸܫܡܸܫܬܵܐ ܕܨܒܼ̈ܘܵܬܵܐ ܕܥܲܡܲܢ ܐܵܬܘܿܪܵܝܵܐ ܘܙܸܕܩܹ̈ܗ ܫܲܪܝܪܹ̈ܐ ܐܸܢ ܒܐܲܬܪܵܐ ܕܒܹܝܬ ܢܵܗܪܹ̈ܝܢ ܐܵܘ ܒܐܲܬܪ̈ܵܘܵܬܵܐ ܕܬܵܘܬܵܒܼܘܼܬܵܐ.

ܘܐܵܦ ܡܲܩܪܘܿܒܹܐ ܝ̄ܘܸܚ ܬܲܗܢܝܼܬܵܐ ܘܒܲܪܲܟ̣ܬܵܐ ܩܵܐ ܡܝܲܩܪܵܐ ܐܘܿܓܲܪ ܡܵܠܸܟ ܐܸܣܡܵܐܹܝܠ ܠܓܵܒܵܝܬܹܗ ܐܲܝܟ̣ ܪܹܫܵܐ ܕܡܵܘܬܒܼܵܐ ܒܕܘܼܪܬܹܗ ܚܲܕܬܵܐ، ܘܩܵܐ ܡܝܲܩܪ̈ܵܬܵܐ ܘܡܝܲܩܪܹ̈ܐ ܗܲܕܵܡܹ̈ܐ ܕܣܝܼܥܬܵܐ ܡܕܲܒܪܲܢܬܐ ܚܲܕܬܵܐ.. ܥܲܡ ܣܲܒܼܪܢ ܒܡܲܢܬܵܝܬܵܐ ܓܵܘ ܘܵܠܝܵܬܲܝܗܝ.. ܘܒܡܵܐ ܕܫܵܘܬܸܦ ܒܐܲܡܝܼܢܘܼܬ ܓܲܫܡܲܢܬܵܐ ܕܢܝܼܫܵܐ ܕܡܵܘܬܒܼܵܐ ܘܚܲܝܠܲܢܬܵܐ ܕܡܹܐܙܲܠܬܹܗ ܦܪܝܼܫܬܵܐ.. ܥܲܡ ܐܝܼܩܵܪܵܐ.

ܓܲܒܵܐ ܕܒܢܲܝ̈ ܢܵܗܪܹ̈ܝܢ

13 ܚܙܝܼܪܵܢ 2022

برقية تهنئة إلى المجلس القومي الآشوري ـ إيلنوي/ أميركا

السيدات والسادة في المجلس القومي الآشوري ـ إيلنوي/ أميركا.. المحترمون

تحية قومية..

لمناسبة اختتام مؤتمركم الدوري العام، نتقدم إليكم بأجمل التهاني والتبريكات لنجاح أعمال هذا المؤتمر وكمحطة أخرى مضافة إلى مسيرة طويلة من العمل القومي الدؤوب خدمةً لقضايا شعبنا الآشوري وحقوقه المشروعة سواءً في الوطن بيث نهرين.. أو في بلدان الاغتراب.

كما يطيب لنا أن نتقدم بأجمل التهاني والتبركات إلى السيد أوكَر مالك اسماعيل لانتخابه رئيسا للمجلس بدورته الجديدة، وإلى السيدات والسادة في الهيئة الإدارية الجديدة للمجلس، متمنين لهم التوفيق في مهامهم وبما يسهم في دوام تحقيق أهداف المجلس وتعزيز مسيرته المتميزة.. مع التقدير.

حزب أبناء النهرين

13 حزيران 2022

شاهد أيضاً

البيان الصادر عن المؤتمر العام الثالث لحزب أبناء النهرين (مؤتمر حل الحزب)

عقد حزب أبناء النهرين يوم الجمعة 22 آذار 2024 مؤتمره العام الثالث في محافظة نوهدرا …